Powbet

Bonus

100€

SOLICITAȚI ACUM
Înregistrare Înregistrare

Ce este Powbet? Cateva informatii de baza

Powbet a fost infiintat abia in 2021, asa ca aceasta este o noua platforma, care inca incearca sa se impuna. Powbet a obtinut o licenta de joc de la statul insular Curacao. Powbet este o platforma multifunctionala pentru jocuri online. Nu este doar un cazinou, ofera si jocuri de cazinou online, aparate de slot si jocuri de carti. Platforma este folosita si pentru pariuri sportive. Puteti paria live pe evenimentele sportive viitoare si pe meciurile in desfasurare. Powbet are multe avantaje, care sunt atractive atat pentru incepatori, cat si pentru clientii experimentati.

Iata cateva dintre avantajele acestui cazinou: o gama larga de sloturi si jocuri de cazinou live, cele mai bune competitii sportive si e-sport pe care poti paria, o limita lunara de retragere de 10.000 EUR si turnee cu premii excelente pentru cei mai norocosi jucatori.

Inregistrarea pe Powbet

Inregistrarea la Powbet este foarte simpla si necesita doar cateva minute din timpul tau. Pur si simplu completati adresa de e-mail, numele, prenumele, adresa de domiciliu, data nasterii si nationalitatea. De asemenea, trebuie sa incarcati un document de identitate.

In ce limbi este disponibil Powbet?

Powbet este disponibil in urmatoarele versiuni lingvistice: engleza, franceza, spaniola, ceha, germana, rusa, portugheza, maghiara, finlandeza, norvegiana si poloneza.

Este Powbet de incredere?

Desi Powbet a fost infiintat abia in 2021, cu siguranta nu este un cazinou de neincredere sau un cazinou fara antecedente. Compania sa-mama este nimeni alta decat Rabidi N.V., care detine o duzina de cazinouri online.

Ce poti juca pe Powbet?

Powbet ofera mii de oportunitati de a paria pe sporturi traditionale prin plasarea de pariuri inainte de meci si poti paria si pe evenimente live. Jocurile de cazinou sunt marele avantaj al Powbet. Puteti juca jocuri de la 50 de furnizori de software, ceea ce inseamna ca va puteti bucura de ore intregi de distractie in cazinoul online. Iata o lista cu cele mai cunoscute jocuri pe care le puteti gasi in acest cazinou: Play’n GO (Honey Rush, Book of Dead), NetEnt (Lost Relics, Mirror Mirror), Pragmatic Play (3 urari Genie, Panda’s Fortune), Red Tiger (Rio Stars, Dragon’s Fire Megaways). Puteti juca in total peste 2.000 de jocuri.

Bonus Powbet

La fel ca multe alte cazinouri, Powbet ofera si bonusuri pentru noii sai clienti. Exista un bonus de maximum 100 EUR pentru jucatorii noi care transfera bani reali in contul lor. Clientul primeste aceeasi suma pe care a transferat-o in contul sau de pariuri ca bonus de la Powbet. Valoarea minima a bonusului este de 25 EUR. Bonusul pentru clientii din Germania, Austria, Norvegia, Finlanda si Elvetia este majorat la maximum 200 €.

Site-ul web sau aplicatia mobila Powbet?

Din pacate, cazinoul Powbet nu ofera o aplicatie mobila, dar toate versiunile de jocuri desktop pot fi jucate pe un dispozitiv mobil. Site-ul este potrivit pentru dispozitive mobile si pe deplin compatibil cu iOS si Android. Puteti folosi browserul de pe telefonul inteligent sau de pe tableta pentru a accesa toate functiile cazinoului. Nu este nevoie sa descarcati software specializat pentru dispozitivele mobile, deoarece jocurile functioneaza perfect in browserul dvs.

Ce plati accepta Powbet?

Puteti transfera bani in contul dvs. de joc cu Powbet folosind o serie de optiuni de plata. Puteti folosi carduri de plata Visa sau Mastercard, transfer bancar, card paysafe, portofel de internet sau criptomonede precum Bitcoin, Litecoin, Etherum sau Ripple de exemplu.

Puteti utiliza aceleasi optiuni de retragere ca cele descrise mai sus.

Suport Powbet

Powbet poate fi contactat printr-un formular de contact, prin chat online, e-mail sau prin retelele sociale. Asistenta este disponibila in 11 limbi.

Concluzie despre Powbet

Powbet are multe atribute pe care atat incepatorii completi, cat si jucatorii avansati le vor aprecia. Cele mai mari avantaje ale sale sunt acceptarea unei game largi de optiuni de plata, o gama larga de jocuri de cazinou, pariuri sportive, o interfata web placuta si usor de utilizat si, in sfarsit, un bonus interesant pentru clientii noi.