Wazamba

Bonus

100€

SOLICITAȚI ACUM
Înregistrare Înregistrare

Wazamba.com este unul dintre cele mai noi si, de asemenea, mai promitatoare cazinouri online. Wazamba s-a clasat pe locul al doilea pe lista noilor cazinouri in premiile proeminente Ask Gamblers in acelasi an in care a fost infiintat. Wazamba.com este operat de Araxio Development NV, cu sediul social in Curacao.

Site-ul Wazamba.com este echipat cu cele mai bune tehnologii si elemente de securitate, precum criptarea datelor SSL pentru tranzactii si stocarea informatiilor sensibile.

Site-ul web Wazamba.com este responsive, ceea ce inseamna ca puteti juca in browserul computerului sau pe dispozitivul mobil, fiind disponibila si o aplicatie separata atat pentru Android, cat si pentru iOS.

In ceea ce priveste furnizorii de software pentru jocuri, compania de pariuri a incheiat un parteneriat cu practic toti furnizorii din acest sector. Veti gasi Microgaming, ELK Studios, Pragmatic Play Ltd., Merkur Gaming, Hacksaw Gaming, Skywind, Amatic Industries si multe altele, de exemplu.

Wazamba.com ofera o gama larga de pariuri sportive si poti paria pe aproximativ treizeci de sporturi diferite. Unul dintre cele mai populare sporturi la nivel global in ceea ce priveste pariurile este cu siguranta fotbalul, iar Wazamba.com este pe deplin constient de aceasta popularitate, ceea ce inseamna ca puteti paria pe un numar mare de meciuri din ligile mondiale. Chiar daca Wazamba nu ofera momentan nicio transmisie in direct, puteti paria pe sport chiar si in timp ce acestea au loc. Sectiunea de pariuri live de pe Wazamba.com este una dintre cele mai populare sectiuni. Puteti plasa pariuri pe parcursul intregului eveniment sportiv, timp in care puteti monitoriza si modul in care se schimba cotele in functie de modul in care evolueaza meciul.

Daca nu doriti sa asteptati inceputul unui meci sau al unui alt eveniment sportiv, puteti incerca ceva putin diferit – sporturi virtuale. In acest caz, practic pariezi pe jocuri simulate aleatoriu. Pariurile functioneaza in acelasi mod ca si pentru evenimentele sportive reale. O alta sectiune extinsa sunt jocurile din cazinoul online, unde poti juca sloturi clasice, precum Immortal Romance de la Microgaming, Wixx de la Nolimit sau Super 10 stars de la Red Rake. De asemenea, veti gasi aici un numar enorm de jocuri de carti, cum ar fi popularul Poker sau Blackjack. Un cazinou online, live este, de asemenea, disponibil, in mod natural, si veti gasi o multime de jocuri cu dealer live aici, astfel incat experienta dvs. de joc sa fie si mai autentica.

La fel ca multe alte cazinouri online, Wazamba ofera si o gama larga de bonusuri pentru jocuri. Chiar daca aceasta nu include bonusuri fara depunere (pariuri fara depunere), Wazamba.com ofera un numar destul de mare de alte recompense. Aceste bonusuri cu siguranta nu vor dezamagi, chiar daca sunteti un utilizator exigent. Primul dintre acestea este pachetul de Bun venit, cand primesti un bonus de 100% in plus fata de prima depunere dupa inregistrare, pana la o valoare maxima de 500 de euro si 200 de rotiri gratuite la aparatele de slot. Daca esti interesat de acest bonus, trebuie sa faci o depunere initiala minima de 20 de euro. Acesta este singurul tip de bonus de depunere pe care Wazamba.com il ofera. Un alt bonus interesant este optiunea de a obtine cashback in valoare de 500 de euro pe pierderile tale in fiecare saptamana. Suma de rambursare este echivalenta cu 10% din pierderile totale de luni pana duminica. Bonusul minim de cashback daca este de 20 de euro, maximul este de 500 de euro mentionat mai sus. Un alt bonus interesant este Wazamba Combo Boost, unde plasezi un pariu combinat cu cel putin trei ponturi si daca le castigi pe toate, primesti un bonus de 10% in plus fata de castigul tau. Fiecare pont ar trebui sa aiba o cota de 1,80 sau mai mare. Daca pariul a fost plasat folosind fonduri bonus, castigul este adaugat la soldul bonusului. Dar retineti ca pentru toate bonusurile se aplica conditii specifice, asa ca cititi intotdeauna intreaga descriere a recompensei selectate.

Dupa cum sa mentionat mai sus, Wazamba.com nu are niciun bonus de depunere in afara de pachetul de bun venit. Trebuie sa te inregistrezi si sa transferi niste bani in contul tau de joc pentru a putea juca. Aveti mai multe optiuni pentru a face acest lucru. Puteti face o depunere folosind un card de credit sau de debit. O alta optiune este un transfer bancar, dar retineti ca fondurile nu pot fi transferate imediat folosind aceasta metoda. De asemenea, puteti depune fonduri folosind Paysafecard, Neteller, Skrill, EcoPayz sau Trustly, de exemplu. Optiunea de a utiliza oricare dintre mai multe criptomonede, Bitcoin fiind cea mai cunoscuta si cea mai utilizata, este de asemenea o chestiune desigur.

In ceea ce priveste retragerile, conform conditiilor contractuale ale Companiei Wazamba, contul tau trebuie verificat astfel incat sa poti retrage bani, la fel ca majoritatea celorlalte cazinouri online. Verificarea este o procedura standard, care ar trebui sa va asigure ca sunteti proprietarul contului de joc si ca sunteti persoana care va primi fondurile retrase din contul dvs. Verificarea este destul de usoara si puteti face acest lucru in contul dvs. de joc. Puteti solicita o retragere dupa ce va verificati contul. Majoritatea cererilor de retragere sunt procesate in cateva ore, transferurile bancare dureaza apoi intre 3 si 5 zile lucratoare. Wazamba.com nu percepe nicio taxa pentru retragere, dar exista o limita pentru retragerile dvs. lunare totale. Puteti alege dintre mai multe metode de plata. Chiar daca gama de optiuni nu este la fel de extinsa ca pentru depozite.

Rezumat final:

Avantaje

• Aspect de inalta calitate, ceea ce inseamna ca va va fi foarte usor sa va familiarizati rapid cu site-ul web.